Het verhaal British Airways…

Laten we terug gaan, terug naar vrijdagavond 19:00 uur. Ik check nog maar een keer onze vluchtgegevens op de site van British Airways. Ze staken volgende week, maar niet op onze vertrekdag. Maar toch, een extra check kan nooit kwaad. De vlucht van Heathrow naar Los Angeles gaat door, check! Nog even kijken naar de vlucht vanaf Düsseldorf naar Heathrow. Huh…?

Lees ik dat echt goed en is die vlucht gewoon gecancelled…..??? En nu? Vliegtickets.nl, waar ik de tickets geboekt heb, is telefonisch bereikbaar tot 22:00 uur. Meteen maar bellen. Helaas kunnen ze me niet verder helpen, ze moeten nl. contact opnemen met British Airways en dat kan pas maandag. Dat wordt een lang, heel lang weekend. Wachten, niks zeker weten, niks kunnen doen, alleen maar wachten….

Vanochtend 10 uur, ik weer bellen met Vliegtickets.nl. “Nee mevrouw, we hebben nog geen contact opgenomen met British Airways. Dit gaan we vandaag doen en we bellen u hier hopelijk vandaag over terug.” Zucht, weer wachten….. Om 16:00 uur was ik het wachten zat en heb ik dus nog maar een keer gebeld. Deze keer met meer resultaat, ik kreeg een direct nummer van British Airways. Na tig keer bellen en minutenlang in de wacht staan is het dan eindelijk gelukt!!!! Onze vlucht is omgeboekt met een vertrek vanaf Amsterdam in plaats van Düsseldorf. Voor het eerst sinds vrijdagavond kan ik weer opgelucht adem halen. Nou ja, een beetje dan. Er is namelijk nog een aswolkje die vervelend zou kunnen doen… Wordt vervolgd.

Laat een reactie achter

Archief